Webshop adminisztrátor és értékesítési asszisztens munka Mezőkövesden


Hamarosan induló webáruházunkhoz keressük csapatunk új tagját.

Feladatok

  • Új webshopunk üzemeltetésének támogatása: termékek adatainak feltöltése, képek hozzáadása, tartalom frissítése.
  • A webshopon keresztül érkező rendelések kezelése.
  • Raktárkezelő rendszerünk naprakészen tartása.
  • A rendelések kiszállításával kapcsolatos feladatok elvégzése.
  • Ügyfelek támogatása.

Elvárások

  • MS Excel, Word magabiztos használata.
  • Logikus gondolkodás.
  • Jó kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt (termékleírások készítése, ügyfélszolgálati kérdés- és panaszkezelés telefonban és e-mailben egyaránt).
  • Megoldásorientált hozzáállás.

Előnyök

  • Webes kereskedelem adminisztrációjában szerzett tapasztalat (adatbáziskezelés, rendeléskövetés).
  • Raktárkezelésben szerzett tapasztalat.
  • Számlázási alapismeretek.
  • Ügyfélorientált hozzáállás, értékesítési tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Webes kereskedelem adminisztrációjában szerzett tapasztalat (adatbáziskezelés, rendeléskövetés).
  • Raktárkezelésben szerzett tapasztalat.
  • Számlázási alapismeretek.
  • Ügyfélorientált hozzáállás, értékesítési tapasztalat.
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakiskola / szakmunkás képző
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!



Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés