Irodavezető és közbeszerzési referens állás az SKC Holding egri logisztikai központnál
SKC-Solution Kft.
Eger
Nettó 150 000 Ft - 180 000 Ft / hónap
2018. 11. 23.
Munkakör:
Irodavezető és közbeszerzési referens
8 órás
- Két fordulós a meghallgatás, az önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva Janik Gábor nevére szükséges küldeni. A jelentkezéseket első körben december 7-ig várjuk.
Az irodavezetői teendők könnyen megtanulhatóak, ez csak részidős feladat, erre nem kérünk se gyakorlatot, se referenciát. A közbeszerzési feladatok ellátására pedig bővebben határozunk meg leírást.
FŐ FELELŐSSÉGI KÖRÖK ÉS DÖNTÉSI JOGKÖRÖK:
- Kbt. hatálya alá tartozó beszerzési eljárások és a kapcsolódó tevékenységek teljeskörű bonyolítása, koordinálása;
- A közbeszerzési eljárások keretében ajánlattevői oldalról történő feladatok ellátása (így különösen: EKR rendszer használata, közbeszerzési eljárások nyomon követése, hirdetmények napi szintű ellenőrzése-kiértékelése, szükséges dokumentációk beszerzése, ajánlatok összeállítása, közbeszerzési eljárások nyilvántartása, eljárásokkal kapcsolatos riportok, statisztikák készítése, kapcsolattartás az ajánlatkérőkkel, stb.)
- Az eljárásba bevont szakemberek, társosztályok koordinálása, szakterületi egyeztetések lefolytatása;
- Közbeszerzési szerződések előkészítése, közbeszerzési szempontból történő vizsgálata és véleményezése,
- Közbeszerzéssel kapcsolatos tanácsadás nyújtása;
- Belső közbeszerzési folyamatok optimalizálása, belső és külső auditokon való részvétel;
- A közbeszerzési folyamatokat támogató egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése,
- Más, nem közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó ajánlatok készítéséhez szükséges támogatás nyújtása
Feladatok
Rövid feladatkör meghatározás:
Az új, most megnyitott egri SKC-Soluton logisztikai központ irodavezetői munkaköre és közbeszerzési feladatok ellátására keresünk munk
Munkavégzés helye:
Heves Megye - Eger, Kistályai út 153.
SKC-Solution Kft
Elvárások
ELVÁRT KOMPETENCIÁK:
- Csapatmunkára való képesség, proaktív szemlélet, problémamegoldó készség,
- Szakmai igényesség, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Jó fogalmazási és kommunikációs készség
ELVÁRÁSOK:
- Közép-, vagy felsőfokú végzettség,
- Legalább 1-2 év közbeszerzési területen, ajánlattevői oldalon szerzett tapasztalat,
- Kbt. és kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete
- Az EKR rendszer ismerete
- MS Office programok alkalmazásának felhasználói szintű ismerete
- Jogosítvány B kategória
Előnyök
ELŐNYT JELENT:
- Közbeszerzési referensi OKJ-s szakképesítés,
- Ajánlatkérői oldalon szerzett közbeszerzési szakmai tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk
HÁTTÉR, LEHETŐSÉGEK:
- Versenyképes jövedelem, változatos munkakör
- Korrekt munkakörülmények
- Családias, baráti légkör, mégis nagy és erős háttérrel rendelkező Holding a háttérben
- Fejlődési lehetőség, továbbtanulási lehetőség
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Egerben pályázati projektmenedzser állás
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Diák-és Szabadidősport Club EgyesületEger -
Egri középiskolában iskolatitkárnak munkalehetőség
Eventus Üzleti, Művészeti Szakgimnázium és Kollégium IntézményEger