Irodavezető és közbeszerzési referens állás az SKC Holding egri logisztikai központnál

SKC-Solution Kft.
Eger
Nettó 150 000 Ft - 180 000 Ft / hónap
2018. 11. 23.


Munkakör:

Irodavezető és közbeszerzési referens

8 órás

  • Két fordulós a meghallgatás, az önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva Janik Gábor nevére szükséges küldeni. A jelentkezéseket első körben december 7-ig várjuk.

Az irodavezetői teendők könnyen megtanulhatóak, ez csak részidős feladat, erre nem kérünk se gyakorlatot, se referenciát. A közbeszerzési feladatok ellátására pedig bővebben határozunk meg leírást.

FŐ FELELŐSSÉGI KÖRÖK ÉS DÖNTÉSI JOGKÖRÖK:

  • Kbt. hatálya alá tartozó beszerzési eljárások és a kapcsolódó tevékenységek teljeskörű bonyolítása, koordinálása;
  • A közbeszerzési eljárások keretében ajánlattevői oldalról történő feladatok ellátása (így különösen: EKR rendszer használata, közbeszerzési eljárások nyomon követése, hirdetmények napi szintű ellenőrzése-kiértékelése, szükséges dokumentációk beszerzése, ajánlatok összeállítása, közbeszerzési eljárások nyilvántartása, eljárásokkal kapcsolatos riportok, statisztikák készítése, kapcsolattartás az ajánlatkérőkkel, stb.)
  • Az eljárásba bevont szakemberek, társosztályok koordinálása, szakterületi egyeztetések lefolytatása;
  • Közbeszerzési szerződések előkészítése, közbeszerzési szempontból történő vizsgálata és véleményezése,
  • Közbeszerzéssel kapcsolatos tanácsadás nyújtása;
  • Belső közbeszerzési folyamatok optimalizálása, belső és külső auditokon való részvétel;
  • A közbeszerzési folyamatokat támogató egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése,
  • Más, nem közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó ajánlatok készítéséhez szükséges támogatás nyújtása

 

 

Feladatok

Rövid feladatkör meghatározás:

Az új, most megnyitott egri SKC-Soluton logisztikai központ irodavezetői munkaköre és közbeszerzési feladatok ellátására keresünk munk

Munkavégzés helye:

Heves Megye - Eger, Kistályai út 153.

SKC-Solution Kft

www.skcstore.hu

Elvárások

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

  • Csapatmunkára való képesség, proaktív szemlélet, problémamegoldó készség,
  • Szakmai igényesség, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Jó fogalmazási és kommunikációs készség

ELVÁRÁSOK:

  • Közép-, vagy felsőfokú végzettség,
  • Legalább 1-2 év közbeszerzési területen, ajánlattevői oldalon szerzett tapasztalat,
  • Kbt. és kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete
  • Az EKR rendszer ismerete
  • MS Office programok alkalmazásának felhasználói szintű ismerete
  • Jogosítvány B kategória

Előnyök

ELŐNYT JELENT:

  • Közbeszerzési referensi OKJ-s szakképesítés,
  • Ajánlatkérői oldalon szerzett közbeszerzési szakmai tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

HÁTTÉR, LEHETŐSÉGEK:

  • Versenyképes jövedelem, változatos munkakör
  • Korrekt munkakörülmények
  • Családias, baráti légkör, mégis nagy és erős háttérrel rendelkező Holding a háttérben
  • Fejlődési lehetőség, továbbtanulási lehetőség

Információk az állásról


Önéletrajz elküldése kötelező!