Egerben Közjegyzői Irodába adminisztrátort keresek


Adminisztratív munkakörbe közjegyzői irodába munkatársat keresek. Az ideális jelölt megbízható és preczíz, a munkájára igényes. Az önálló munkavégzés mellett képes és hajlandó a munkatársakkal együttműködve is eredménysen és hatékonyan dolgozni. Gyakorlattal rendelkezik a számítógépes szövegszerkesztésben valamint a tízujjas vakírásban. 

Feladatok

  • elektronikus és papír alapon iktatás
  • ügykezelés (nyilvántartások kezelése)
  • postázási feladatok
  • ügyfelekkel kapcsolattartás
  • leírás, szövegszerkesztés

Elvárások

  • középfokú végzettség
  • tízujjas vakírás
  • szövegszerkesztés
  • jó kommunikációs készség

Előnyök

  • igényes belvárosi irodai környezet
  • segítőkész munkatársak

Amit kínálunk

  • bérenkívüli és egyéb juttatások

Információk az állásról