Személyi asszisztens állás Eger környékén HomeOffice mukavégzéssel
Pro-Kamat 2021 Kft.
Eger
2025. 12. 18.

Keresük azt a jövendőbeli kolléganőt aki 4 órás, 100%-os homeoffice-ban történő munkavégzéssel tud segíteni nekem a megnövekedett ügyfélforgalom feldolgozásában.
Feladatok
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentáció kitöltése, kimutatások, nyilvántartások vezetése. (Ehhez részletes segítséget fog kapni az elején, utána önálló munkavégzés az elvárás.)
- A meglévő ügyfélállomány telefonon történő megkeresése és online kérdőív kitöltése, rögzítése.
- Szükség esetén statisztikák készítése. (Excel ismerete).
- Az új potenciális ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel, időpont egyeztetése személyes megbeszélésre.
Amennyiben a fent részletezett feladatokon és munkaidőn túl, a meglévő ügyfélállománnyal, vagy az új potenciális ügyfelekkel történt egyeztetés után új üzletet generál, extra juttatásban részesül, amit teljesítménybér formájában fog megkapni! Ennek mértéke további egyeztetést igényel, tapasztalatok alapján ez nagyságrendileg hasonló összeg, mint az alapbér. Ha valaki komolyan gondolja és szeretne teljesítménybért is kapni, akkor ez megfelel feladatokban egy nyolcórás munkaidőnek.
Elvárások
- Az eddigi tapasztalatok alapján ezek a feladatok négyórás, egyedi munkarendben elvégezhetőek. Alapvetően úgy osztja be az idejét, ahogy szeretné (8.00-18.00 között), de vannak előre megbeszélt időszakok amikor fontos az, hogy telefonon elérhető legyen és azonnal reagáljon.
Előnyök
- Fontos, hogy egri, vagy Eger környéki emberek jelentkezését várjuk, Eger, Maklár, Ostoros, Felsőtárkány előny. Ez leginkább a betanulási idő alatt fontos, mert a betanulás csak személyesen megoldható.
- A terület ahol tevékenykedni fog: tőkepiac / banki terület. Ha nem mozog otthonosan valaki ezen a területen, az nem hátrány, viszont kizáró tényező, ha valaki nem szeret emberekkel foglalkozni és gondot okoz számára a telefonos vagy online kommunikáció. Kérem, hogy a jelentkezés elküldése ELŐTT ezt mindenképp gondolja át!
- Életkorban és végzettségben nincs különösebb megkötés, de felsőfokú végzettség, illetve hasonló területen szerzett gyakorlati tapasztalat előny!
Amit kínálunk
- Nettó 250 000Ft/hó (4 órás munkaviszony)
- Külön megállapodás alapján teljesítménybér.
- A munkavégzéshez szükséges eszközöket (számítógép, mobiltelefon) biztosítjuk, csak egy jó minőségű otthoni internet kapcsolatra és nyugalomra csendre lesz szüksége a jövendőbeli kollégának.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő 4 óra
- Távmunka/otthoni munka
Elvárt tapasztalat
- Pályakezdő/friss diplomás
- 1-2 év szakmai tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Főiskola
- Egyetem
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Beosztás szerinti
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)
Hasonló hirdetések
-
Személyi asszisztenst keresünk budapesti irodánkba
EVSÉP Generálkivitelező Kft.Budapest XVI. kerület