Irodai adminisztrátor

Irodai adminisztrátor álláslehetőség Egerben


Könyvelő irodánk a megnövekedett ügyfélkör miatt számviteli ügyintézőt, adatrögzítőt keres főállásban, napi 8 órás munkavégzéssel és mihamarabbi kezdéssel.

Szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Feladatok

  • Vevői és szállítói számlák rögzítése és folyószámla kezelése.
  • Bank, pénztár rögzítése.
  • Adatszolgáltatások, kimutatások, bevallások, statisztikák elkészítésében való részvétel.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Elvárások

  • Középfokú számviteli, pénzügyi ügyintézői végzettség.
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret.
  • 2 év szakmai gyakorlat.
  • Önálló munkavégzésre való képesség.

Előnyök

  • Mérlegképes könyvelői végzettség.
  • RLB könyvelő program ismerete.
  • Kulcs-Soft könyvelő program ismerete.

Amit kínálunk

  • Reális munkakörülmények, dinamikus csapat.
  • Stabil, megbízható munkahely.
  • Egy hosszú távú biztos munkalehetőség új ismeretekkel, kihívásokkal, hasznosítható tudással és szemlélettel.
  • Fejlődési lehetőség.
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakiskola / szakmunkás képző
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • OKJ

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!

Fontos tudnivaló


Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)


Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés