Irodai adminisztrátor munkalehetőség Egerben


Az Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. fő tevékenységi köre a hulladékszállítási közszolgáltatás ellátása.

Társaságunk létszámbővítés miatt állást hirdet Irodai adminisztrátor munkakörben.

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok ellátása pénzügyi és szállítási területen
  • Adatok rögzítése, feldolgozása, kimutatások készítése
  • Időszakos jelleggel az év végi, negyedéves zárásokban való közreműködés, adatszolgáltatás, riport készítés
  • Banki utalások kezelése
  • Személyes, telefonos és írásos ügyintézés lebonyolítása ügyfelekkel és társosztályokkal

Elvárások

  • Középfokú végzettség, érettségi
  • Középszintű IT ismeretek MS Office ismerete, illetve a különböző vállalatirányítási programok betanulása iránti nyitottság
  • Irodai adminisztrációs területen szerzett min. 2 év tapasztalat
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Segítőkészség, problémamegoldó készség
  • Rugalmas személyiség

Előnyök

  • Pénzügyi, gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettség
  • Gazdasági, számviteli területen szerzett tapasztalat (pénzügyi, könyvelési ismeretek)
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • SAP ismerete

Amit kínálunk

  • Széleskörű, komplex tapasztalat szerzés
  • Versenyképes bérezés

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!