Irodai adminisztrátor munkalehetőség Egerben
Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Eger
2022. 08. 30.
Az Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. fő tevékenységi köre a hulladékszállítási közszolgáltatás ellátása.
Társaságunk létszámbővítés miatt állást hirdet Irodai adminisztrátor munkakörben.
Feladatok
- Adminisztrációs feladatok ellátása pénzügyi és szállítási területen
- Adatok rögzítése, feldolgozása, kimutatások készítése
- Időszakos jelleggel az év végi, negyedéves zárásokban való közreműködés, adatszolgáltatás, riport készítés
- Banki utalások kezelése
- Személyes, telefonos és írásos ügyintézés lebonyolítása ügyfelekkel és társosztályokkal
Elvárások
- Középfokú végzettség, érettségi
- Középszintű IT ismeretek MS Office ismerete, illetve a különböző vállalatirányítási programok betanulása iránti nyitottság
- Irodai adminisztrációs területen szerzett min. 2 év tapasztalat
- Pontos, precíz munkavégzés
- Segítőkészség, problémamegoldó készség
- Rugalmas személyiség
Előnyök
- Pénzügyi, gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettség
- Gazdasági, számviteli területen szerzett tapasztalat (pénzügyi, könyvelési ismeretek)
- Rendszerszemléletű gondolkodás
- SAP ismerete
Amit kínálunk
- Széleskörű, komplex tapasztalat szerzés
- Versenyképes bérezés
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Egerben szállítási ügyintéző munka középfokú végzettséggel
Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.Eger