Adminisztrátor munkatársat keresünk Egerben

PRO PRIMO 2000. Bt.
Eger
Bruttó 220 000 Ft - 240 000 Ft / Hónap
2021. 12. 07.


Pályázatok teljeskörű megvalósításával és fenntartásával kapcsolatos feladatok végzése, irodai adminisztráció, egyéb ügyintézés.

Feladatok

Pályázatok teljeskörű megvalósításával és fenntartásával kapcsolatos feladatok végzése, többek között:

  • dokumentumok ellenőrzése és feldolgozása (árajánlatok, számlák, könyvelés, dokumentumok stb.), 
  • adatrögzítés, adatbázis kezelés
  • elszámolások koordinálása és kifizetési kérelmek összeállítása
  • fenntartással kapcsolatos ügyek intézése, koordinálása
  • ügyvezető munkájának támogatása, egyéb adminisztratív jellegű feladat

Elvárások

  • legalább középfokú pénzügyi-gazdasági-adminisztratív tevékenységgel összefüggő végzettség
  • magabiztos, felhasználói szintű számítógépes tudás
  • precíz, pontos, határidőket betartó munkavégzés

Előnyök

  • Gazdasági, pénzügyi, pályázatokkal kapcsolatos területen szakmai tapasztalat előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • részmunkaidőben (4 óra) való foglalkoztatás (helyszíne: Erdőtelek) kulturált, jól felszerelt környezetben
  • versenyképes bérezés
  • szakmai fejlődés – széleskörű tevékenységi körünknek köszönhetően

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!