A Rádi Pékség Kft.-hez HR munkatársat keresünk
Rádi Pékség Sütőipari Kft.
Eger
2020. 09. 18.
A Rádi Pékség Kft. HR munkatársat keres.
Feladatok:
- fizikai munkavállalók toborzása, kiválasztása
- teljeskörű munkaügyi adminisztráció
- személyügyi nyilvántartások vezetése, HR riportok készítése
- részvétel a vállalat HR rendszereinek kialakításában
- közreműködés a munkáltatói márka és a vállalati kultúra építésében, valamint a munkatársi elégedettség növelésében
Feladatok:
- felsőfokú humán vagy gazdasági végzettség
- vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete
- legalább 3 év HR területen szerzett szakmai tapasztalat
- pontosság, alaposság, kiváló elemzési készség és MS Office felhasználói ismeret
- ügyfélközpontú szemléletmód, kiváló együttműködési készség, barátságos fellépés, empátia
Amit kínálunk:
- hosszú távú, stabil munkahely
- versenyképes fizetés
- szakmai fejlődési lehetőség
Önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk!
THE JOB
PAYROLL ACCOUNTING:
- Carrying out payroll accounting for a specific group of employees with various different remuneration calculation principles and different working time models whilst complying with tax, social insurance, and employment law, collective bargaining agreements and internal regulations and rules.
- Checking benefits in kind for tax/social insurance obligations and correct accounting.
- Apply pay deductions for advanced payments issued, garnishments, car models etc.
- Recording social insurance data and checking reports under the Data Acquisition and Data Transmission Regulation (DEÜV [Datenerfassungs- und -übermittlungsverordnung]).
PROCESSING TIME MANAGEMENT:
- Checking and, if necessary, correcting supplements for work on Sundays, public holidays, at late hours, at night and extra hours.
- Checking and, if necessary, correcting supplements for continued payment of remuneration and holiday absences.
- Processing of error logs in time management.
- Monitoring the different working time accounts and checking compliance with the various statutory, collective bargaining agreements and internal regulations pertaining to these.
- Recording and monitoring various attendance and absence times.
THE REQUIREMENTS
You will need to have university/colleague degree preferably in Economics. I am looking for someone who is familiar with German payroll standards and has at least 1 year proven work experience in this field, especially with German payroll. German and English language knowledge must be fluent and active, however, Hungarian language knowledge is not required. SAP knowledge is an advantage, but do not worry if you haven't used it before, there are profound training from day one to make you feel efficient.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Munkarend
- Általános
Hasonló hirdetések
-
Értékesítési- és ügyfélszolgálati referens álláslehetőség Füzesabonyban, német nyelvtudással
AMG-Fenster Kft.Füzesabony