A Bükki Nemzeti Park Igazgatóság pályázatot hirdet üzemeltetési ügyintéző munkakör betöltésére
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság Szervezet
Eger
2025. 09. 22.
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján pályázatot hirdet az Üzemeltetési Osztályára üzemeltetési ügyintéző munkakör betöltésére.
A munkavégzés helye: Heves megye, 3304 Eger, Sánc utca 6.
Feladatok
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- Vezeti az Igazgatóságon a tárgyi eszközök- és készletek nyilvántartását.
- Közreműködik az Igazgatóság beszerzéseinek, közbeszerzéseinek előkészítésében és lebonyolításában.
Ellátandó feladatok:
- vezeti és karbantartja az Igazgatóságon a Forrás-SQL integrált ügyviteli rendszer tárgyi eszköz- és készlet modulját;
- folyamatosan kapcsolatot tart és egyeztet a szervezeti egység vezetőkkel és dolgozókkal, a személyes használatra kiadott, illetve a szervezeti egység nevén lévő eszközlistán szereplő tételekről, feldolgozza az eszközmozgás bizonylatait;
- aktívan közreműködik az Igazgatóság selejtezési és leltározási feladataiban, a tárgyi eszköz és készlet-nyilvántartó programból a szükséges lekérdezéseket elvégzi, a listákat a kollégák rendelkezésére bocsájtja, nyilvántartást vezet a feleslegessé vált eszközökről, előkészíti a selejtezési jegyzőkönyveket, részt vesz a leltározás kiértékelésében, jelzi a felmerült hiányosságokat;
- vezeti a munkaruha juttatás és a hivatali mobiltelefon előfizetés nyilvántartását;
- közreműködik az Igazgatóság beszerzéseinek lebonyolításában;
- naprakész ismeretekkel rendelkezik a munkaterületét érintő jogszabályokkal és egyéb előírásokkal kapcsolatban, munkája során gondoskodik azok hiánytalan érvényre juttatásáról;
- a vonatkozó előírásoknak megfelelően ellátja a feladatkörével kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatásokat;
- az Igazgatóság vagyonának alakulásáról adatszolgáltatásokat, jelentéseket, kimutatásokat készít a felügyeleti, ellenőrzési és szakmai igényeknek megfelelően;
- munkája során betartja az előírt nyilvántartási és bizonylati rendet;
- a feladat ellátásához szükséges információkat megszerzi, szakterületén folyamatosan képezi magát, szakmai ismereteit naprakészen tartja.
Elvárások
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet (kiválasztás esetén 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt kérünk benyújtani);
- Gazdasági középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. Rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajz motivációs levél;
- végzettséget igazoló iratok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Előnyök
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú közgazdasági végzettség;
- Forrás SQL program (tárgyi eszköz modul) ismerete;
- B kategóriás jogosítvány;
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Etikus magatartás és megbízhatóság;
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség;
- Precíz önálló munkavégzés és terhelhetőség;
- Magas szintű problémamegoldó képesség;
Amit kínálunk
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony, kormánytisztviselő munkakörben.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Jogállás, illetmény és juttatások:
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a pályázat elbírálását követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 10.10.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Lukács Gábor üzemeltetési osztályvezető részére címezve a "Jelentkezem" gombon keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiválasztott pályázók személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat eredményéről az interjún részt vett jelöltek az interjút követően értesítést kapnak.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.bnpi.hu honlapon szerezhet.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
- Technikum
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)
Hasonló hirdetések
-
Füzesabonyi munkavégzéssel adminisztrátor/pénzügyi asszisztens állás
Cég Center Country Kft.Füzesabony