Kereskedelmi asszisztens/adminisztrációs ügyintéző álláslehetőség lendületes egri csapatunkba

Comfort Products Kft.
Eger
Bruttó 400 000 Ft / Hónap
2025. 01. 20.


Magyar tulajdonban lévő, de számos nemzetközi kapcsolattal rendelkező Kereskedelmi asszisztens/adminisztrációs ügyintéző munkatársat keresünk lendületes csapatunkba. Nagykereskedelmi cég vagyunk, célunk nem a túlélés, hanem a fejlődés. Ha hosszútávban gondolkodsz, de szereted a változatos munkát, és jártas vagy a kereskedelem világában, akkor dolgozz velünk!

Jelentkezz bérigényed megjelölésével, és fényképes SZAKMAI önéletrajzoddal.

Feladatok

  • A vállalatirányítási rendszer megismerése után annak magabiztos használata, ajánlatok létrehozása, kezelése.
  • Szállítólevelek, számlák kiállítása.
  • Webshopos megrendelések kezelése.
  • Riportok, beszámolók, táblázatok készítése.
  • Általános asszisztensi feladatok ellátása.

Elvárások

  • Analitikai szemlélet.
  • MS Excel, MS Word, MS Outlook gyakorlott ismerete.
  • Nagyfokú önállóság, agilitás.
  • Pontosság, proaktív gondolkodás.
  • Felhasználói szintű jártasság böngészők kezelésében.

Előnyök

  • Közösségi média használatában és online kereskedelemben való jártasság.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Kihívásokat, változatos feladatokat kínálunk, hiszen nálunk nincs két egyforma év, mert folyamatosan fejlődünk.
  • Egy műszakos munkarend.
  • Versenyképes fizetés.
  • Biztos, hosszú távú munkahely.
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!



Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés