Reklamációkezelési technikus munka Egerben


Az Emerson Discrete Automation tagjaként az AVENTICS a pneumatikai komponensek és rendszerek, valamint az egyedi alkalmazások egyik piacvezető márkája. Az Emerson egyik legnagyobb pneumatika gyáraként az egri gyáregység már több, mint 50 éve kínál termékeket és szolgáltatásokat a gépgyártás és az ipari automatizálás területére.

Reklamációkezelési technikus

Munkavégzés helye: Eger

Feladatok

  • Vevői reklamációk feldolgozása és kiértékelése
  • Intenzív kommunikáció a vevőszolgálat és az értékesítés munkatársaival
  • Kivizsgálási folyamat irányítása, fókuszcsoport együttműködésének koordinálása
  • Vizsgálati jelentések elkészítése
  • Optimalizálási és fejlesztési javaslatok megfogalmazása

Elvárások

  • Középfokú műszaki végzettség (preferáltan mechatronikai, gépész szakirány)
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • Problémamegoldó módszerek átfogó ismerete, szakmai elkötelezettség
  • Elemző gondolkodásmód, ambiciózus, céltudatos személyiség

Előnyök

  • Második idegennyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Biztos munkalehetőség
  • Vonzó jövedelem, béren kívüli juttatások (cafetéria, extra nyári és téli prémium, sportolási lehetőségek)
  • Teljesítményprémium
  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Változatos, kihívást jelentő feladatok
  • Modern munkakörnyezet
  • Rugalmas munkaidő

Ismerj meg minket:

pnuematika.hu

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Technikum
  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott