Kereskedelmi asszisztens/adminisztrációs ügyintéző álláslehetőség lendületes egri csapatunkba

Comfort Products Kft.
Eger
Bruttó 400 000 Ft / Hónap
2024. 10. 11.


Magyar tulajdonban lévő, de számos nemzetközi kapcsolattal rendelkező Kereskedelmi asszisztens/adminisztrációs ügyintéző munkatársat keresünk lendületes csapatunkba. Nagykereskedelmi cég vagyunk, célunk nem a túlélés, hanem a fejlődés. Ha hosszútávban gondolkodsz, de szereted a változatos munkát, és jártas vagy a kereskedelem világában, akkor dolgozz velünk!

Jelentkezz bérigényed megjelölésével, és fényképes SZAKMAI önéletrajzoddal.

Feladatok

  • A vállalatirányítási rendszer megismerése után annak magabiztos használata, ajánlatok létrehozása, kezelése
  • Szállítólevelek, számlák kiállítása
  • Webshopos megrendelések kezelése
  • Riportok, beszámolók, táblázatok készítése
  • Általános asszisztensi feladatok ellátása

Elvárások

  • Analitikai szemlélet
  • MS Excel, MS Word, MS Outlook gyakorlott ismerete
  • Nagyfokú önállóság, agilitás
  • Pontosság, proaktív gondolkodás
  • Felhasználói szintű jártasság böngészők kezelésében

Előnyök

  • Közösségi média használatában és online kereskedelemben való jártasság.
  • B kategóriás jogosítvány
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Kihívásokat, változatos feladatokat kínálunk, hiszen nálunk nincs két egyforma év, mert folyamatosan fejlődünk
  • Egy műszakos munkarend
  • Versenyképes fizetés
  • Biztos, hosszú távú munkahely

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!