Irodavezető helyettes / pénzügyi vezető munkalehetőség Eger


Csapatunk bővítése és fejlesztése céljából egri székhelyű, de országos illetékességű munka-tűz-környezetvédelmi tanácsadó cégünk Irodavezető helyettes/Pénzügyi vezető munkatársat keres főállásban.  

A tapasztalat és végzettség alapján az interjút követően döntjük el melyik pozícióban kívánjuk foglalkoztatni az új kollégát.

Feladatok

  • A cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • A pénzügyi és bérügyi munkák segítése, vezetése
  • Ügyvezető személyi asszisztenciája
  • Hivatalos levelezés, postázás, iktatás, archiválás
  • A napi feladatok elvégzése ( szabadságok nyilvántartása, stb.);
  • Általános asszisztensi feladatok ellátása (vendégek, ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása, útbaigazítása, stb.)
  • Bejövő/kimenő telefonhívások, levelek, küldemények kezelése
  • Számlázás, szerződések írása, szakmai felülvizsgálata
  • Számítógép használata, beérkező iratok, számlák scannelése, fénymásolása, iktatása, lefűzése
  • Kapcsolat tartás a munkavállalókkal, alvállalkozókkal pénzügyi és szerződéses ügyekben

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs képességek
  • Kiváló szervezési képességek
  • Képesség a közvetlen felügyelet nélküli munkavégzésre – önállóság-
  • Felhasználói szintű számítógép ismeretek (MS Office)
  • Nyitott, fiatal vagy fiatalos, barátságos személyiség
  • Mind megjelenésében mind munkavégzésében önmagára és munkájára igényes
  • Felsőfokú, de legalább középfokú végzettség tapasztalattal
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Pénzügyi, számviteli ,gazdasági végzettség előny

Előnyök

  • Cég és szervezetfejlesztésben gyakorlat vagy rutin 
  • Adó és pénzügyi optimalizásában jártasság

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Munkához szükséges eszközök, modern és ergonomikus iroda/munkakörnyezet
  • Támogató csapat és vezetés
  • Kulcsos céges autó és üzemanyag kártya
  • Hosszú távú munkalehetőség, stabil céges háttér
  • Kiváló munkakörnyezet, fiatalos, dinamikus csapat, bizalom
  • Rendszerben történő munkavégzés (ISO 9001,14001, 45001)
  • Digitális felkészült vállalkozásban dolgozhatsz (MiniCRM, Google Suite)

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat
  • 5-9 év szakmai tapasztalat
  • 10 vagy több év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ
  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Közép vezető
  • Felső vezető