-
STARTEger, Centline Kft.
Adminisztráció naprakész vezetése, Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése, Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása, Dokumentumok szerkesztése, Megrendelések fogadása, Számlázás, Kapcsolattartás a meglévő-és új partnerekkel,beszállítókkal, Minimum középfokú...
Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztottSTARTEger, Centline Kft.Adminisztratív feladatok elvégzése, külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angol nyelven. Legalább középfokú végzettség, B-kategóriás jogosítvány, legalább középfokú angol nyelvtudás Word, Excel ismerete Logisztikai területen szerzett szakmai tapasztalat Egri...
Részmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott