Irodai asszisztens, adminisztrátor állás Eger

Egri fém Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Eger

2023. 02. 23.

Egri telephelyünkre keresünk irodai ügyintézésre, adminisztrációra kollégát.

Várjuk új kolléganőnket, aki nyitott a tanulásra, talpraesett, nem fél a versenyszféra kihívásaitól, tempójától, az új feladatoktól, aki nyitott az új feladatokra, lehetőségekre.

Aki pontosan, precízen dolgozik csapatban, és önállóan is.

Lehet gyakorlattal rendelkező vagy pályakezdő is.

Jelentkezni fényképes önéletrajz küldésével lehet, a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Feladatok

  • ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, emailben, személyesen
  • írásbeli dokumentumok, iratok, levelek, szerződések előállítása, szerkesztése
  • ügyfélmegkeresések továbbítása
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése
  • határidők nyomonkövetése, betartása
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése
  • általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése
  • házipénztár kezelése, azzal kapcsolatos feladatok
  • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése

 

Elvárások

  • talpraesettség,
  • szorgalom

 

Előnyök

  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • kiszámítható munkaidő,
  • biztos jövedelem,
  • jó munkakörülmények

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések